Ai nevoie de un proiect?
Ți-a plăcut portofoliul nostru și vrei să colaborăm?
Începe cu un mail in care ne povestești ce ți-ai propus.
Ofertă de preț- în 3 pași simpli:
1. EMAIL INTRODUCTIV
Trimite un mail către contact@arh-infusion.ro, în care ne povestești pe scurt despre proiectul tău.
2. FORMULAR OFERTARE
În cel mai scurt timp îți vom trimite pe mail un formular de ofertare, pentru a-l completa cu toate detaliile necesare.
3. OFERTA DE PREȚ
Pe baza formularului de ofertare și a documentelor solicitate, îți vom trimite pe mail oferta noastră de preț, detaliată.
În ofertă vei primi informații legate de:
- Descrierea detaliată a serviciilor oferite;
- Termene de predare a proiectului (pe etape);
- Tarife;
- Tranșe de plată.
Daca accepți oferta noastră de preț, vom continua cu următorele etape:
4. Vizită teren / construcție existentă
Dacă este vorba despre o construcție existentă, în cadrul primei vizite pe teren vom realiza și un releveul al construcției (măsurători ale spațiului existent).
5. Semnarea unui contract și plata unui avans (tranșa 1)
În cadrul primei vizite pe teren, vom semna și contractul de proiectare.
6. Obținerea unui certificat de urbanism (daca nu este scos deja)
Dacă nu ai scos deja un Certificat de Urbanism, te putem ajuta cu alegerea celui mai bun titlu pentru proiectul dorit și întocmirea dosarului.
Vezi în secțiunea ACTE NECESARE, ce trebuie să conțină dosarul pentru obținerea Certificatului de Urbanism, de la primarie / consiliul județean.
7. Demararea proiectării
Pe baza Temei de proiectare, a discuțiilor și a vizitei pe teren, vom începe să lucrăm la proiectul tău.
Dacă este vorba despre o construcție nouă, vom avea nevoie și de o Ridicare topografică și de un Studiu geotehnic.
8. Discuții soluții propuse + modificări
În funcție de specificul proiectului, vom oferi 1-2 variante de pornire.
Vom discuta pe baza planurilor și a simulărilor 3D și împreună vom alege varianta ce mai bună pentru tine, pe care o vom detalia ulterior.
Vor fi necesare mai multe discuții până la definitivarea soluției. Putem discuta la birou nostru sau online, prin mailuri și call-uri Teams / Zoom.
9. Întocmirea documentațiilor pentru avize
Noi vom întocmi documențiile pentru obținerea punctului de vederea de la APM și a avizelor de amplasament, cerute prin Certificatul de Urbanism.
Dacă este vorba de avize mai speciale (Aeronautică, Apele Romane etc), avem colaboratori acreditați ce ne pot ajuta cu întocmirea acestor documentații.
Însă, timpul de eliberare al avizelor nu depinde de noi, ci de fiecare instituție avizatoarea în parte.
10. Finalizarea Proiectului DTAC (pentru obtinerea Autorizatiei de construire)
Vom întocmi dosarul pentru obținerea Autorizației de construire (D.T.A.C.), pentru toate specialitățile:
- Arhitectură
- Structură
- Instalații
Proiectul la faza D.T.A.C are doar rolul obținerii Autorizației de construire. Conform prevederilor legale, execuția proiectului se va realiza în baza Proiectului tehnic de execuție.
11. Finalizarea Proiectului tehnic de executie
Vom finaliza Proiectul tehnic de executie (P.Th. + D.E.), pentru toate specialitățile. Aici vor fi cuprinse detalii de executie, tablouri de tâmplărie, cantități cu materialele necesare pentru realizare proiectului (beton, armături, zidărie, finisaje etc.)
Proiectul va cuprinde toate specialitățile:
- Arhitectură
- Structură
- Instalații
Proiectul la faza D.T.A.C are doar rolul obținerii Autorizației de construire.
Conform prevederilor legale, execuția proiectului se va realiza în baza Proiectului tehnic de execuție.
12. Demararea executiei
Proiectul tehnic (P.Th.+D.E.) este gata, ai un constructor și un diriginte de șantier… poți începe execuția.
Cu aprox. 10 zile înainte de începerea execuției, trebuie depuse anunțurile de începere a lucrărilor la primărie și la ISC (Inspectoratul de Stat în Construcții).